luni, 6 septembrie 2021

Campanie de testare Buzzstore - Perwoll

 În urmă cu ceva timp, am fost selectată pentru a participa la campania de testare a celor de la Buzzstore - Perwoll Caps . Mulțumesc pentru încrederea acordată!

Pentru că sarcina avansată nu mi-a permis să postez atât cât aș fi dorit, voi fi succintă în a-mi exprima opiniile.

Ca de obicei, echipa Buzzstore a expediat un colet foarte frumos pregătit, cu grijă pentru cel ce urmează să testeze un produs nou. Am fost impresionată de aspectul pachetului, de ambalaj, de conținut. În pachet, am primit două cutii de Perwoll Caps (pentru rufe colorate și pentru rufe negre), precum și mostre ce urmau a fi împărțite prietenelor, precum și o sacosă simpatică și vesel colorată, numai bună de spălat cu Perwoll.






Desigur, mai curioasă ca mine a fost fiica mea, care nu avea răbdare să descopere ce se ascunde în pachet!






Despre părerea mea privind detergentul, voi scrie curând într-o altă postare.


Un comentariu: