sâmbătă, 4 ianuarie 2020

Sunt aici...

Multe au fost momentele în care am accesat blogul și am vrut sa scriu... De fiecare dată, însă, aveam impresia că nu era important ce aș fi așternut pe hârtie și renunțam. Cu regret, dar renunțam! Acum, însă, profit  de începutul de an, pe care îl văd mereu potrivit pentru rezoluții și încerc să îmi fac curaj sa scriu mai des câteva din gândurile mele.
Multe s-au întâmplat în viața mea de la ultima postare! În primul rând, a fost un drum (foarte) lung spre viața de mămică! Drum greu, dar care m-a făcut să fiu o idee mai înțeleaptă, mai calculată. Drum care mi-a răsplătit din plin răbdarea și așteptarea cu darul cel mai de preț, fiica mea, ANA-SOFIA! De aproape un an ea e viața mea, în mâna ei mică, ea cuprinde tot universul meu și zi de zi ma face mai fericită!
Voi încerca să scriu despre provocările vieții de mămică, despre ce s-a schimbat, despre ce a rămas la fel. Da, timpul trece  repede, dar voi încerca să aștern aici amintiri la care să revin cu drag peste ani!
Gânduri bune!
Maria-Irina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu