duminică, 3 august 2014

Jurnalul unei femei simple (15)

Deși e duminică, vreau să scriu aici câteva gânduri... Am tot frunzărit azi bloguri îndrăgite și am simțit nevoia de a scrie un pic...
 Astăzi... 3 august 2014... 13:38
 Afară... e foarte cald. E o zi frumoasă de vară. Am norocul de a avea câțiva pomișori lângă bloc și ceva verdeață. În felul acesta, noi auzim dimineața păsărele și frunze foșnind. Tot dimineața, nu avem nevoie de deșteptător. Fiind orientate spre răsărit, ferestrele ne aduc în cameră raze jucăușe și lumină. Multă lumină! Cum să nu începi ziua frumos?
Mă gândesc... pe unde să ne plimbăm diseară, când se mai domolește soarele? Cred că mergem să vedem marea, pe care o adorăm!
Învățăm... că oamenii de lângă noi au suflete mari, de care trebuie să avem grijă și pe care trebuie să le iubim!
Aștept... ziua de 11, când vom pleca la munte, pentru o săptămână. Mi-am dorit să fiu de ziua numelui la munte. Știu că nu se serbează pe 15 august, ci pe 8 septembrie, dar...
Ascult... sunetul tstelor mele, sunetul tastelor omului meu iubit, cântecul unui gugștiuc, monologul unui copil din blocul vecin...
În casă... miroase a curat! Am terminat de aranjat parchetul și în sufragerie, am terminat de văruit. E așa curat și libeeeer! E promisiunea unui început în casa noastră, pe care ni-l dorim amândoi de vis!
Lucruri preferate... florile mele, pe care le cercetez de câte ori am ocazia și care ne răsplătesc mereu cu flori frumoase, viu colorate!
Mi-e dor... de munte! Dar dor mare!!!
Cu ce sunt îmbrăcată... cu rochița mea roșie cu buline albe! Ador bulinele! Și culoarea roșie! Și rochițele!
Citesc... Regina Maria a Românei - ”Povestea vieții mele”, primul volum. Mă farmecă tot ce ține de Regina Maria!
 O imagine pentru voi:
O cafeluță trimisă de la malul mării!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu