marți, 3 septembrie 2013

Meloman pentru o zi (6)

Hello, hello!
Dacă-i marți, e muzică! Dacă-i muzică, e și o amintire! Azi e rândul unui alt cântec drag - ”Hooked on a feeling” - Vonda Shepard. Eu nu am urmărit Ally McBeal atunci când a fost difuzat prima dată în țara noastră, ci mulți ani mai târziu, dar mi-a plăcut. E un serial care, dincolo de multe momente amuzante, ascunde sensibilitatea personajelor. Vouă v-a plăcut?


Sorin adună toate amintirile noastre muzicale pe blogul său! Numai bune de ascultat!

6 comentarii:

  1. De cand se da Ally McBeal in reluare, ii ascult din nou melodiile, sunt tare frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu știam că se difuzează din nou. Eu l-am văzut online, acum vreo doi ani...

      Ștergere
  2. Eu sunt ciudatenia care o sa-ti spuna ca nu a vazut Ally McBeal, dar imi place Vonda Shepard si ce mai auzeam din coloana sonora de la fanii serialului. O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e ceva ”musai de văzut”! Melodiile au răzbătut dincolo de serial tocmai pentru că-s plăcute.
      O seară frumoasă și ție!

      Ștergere
  3. Vonda Shepard, una din preferatele mele !
    Multumesc!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ally McBeal il tot urmaresc, de cand s-a difuzat prima data: tot bun e si haios! Iar melodiile sunt faine de tot.

    Aceasta e si mai faina pentru ca o ascult ani si ani dupa ce a aparut si-mi amintesc si de serial :))

    Scuze intarzierea. O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere