vineri, 16 august 2013

Jurnalul unei femei simple (3)

Oare de ce, în fiecare an, dupa Sf. Marie, simt că a trecut vara? Aceeași senzație o am și anul acesta. Începe să mă cuprindă melancolia... A trecut vara, deja se vedeau câteva semne de toamnă de azi-noapte, mai am câteva zile și mă voi întoarce la muncă... Până una-alta, hai să prezentăm ”raportul” de vineri!

Pentru astăzi (data/ora) - 16 august 2013, ora 18:38

Afară - este senin, dar deja e mai răcoare, adie vântul...

Mă gândesc... la cât a fost de frumoasă ziua de ieri și cât de aproape suntem de fericire, fără să ne dăm seama!

Învățăm... că de multe ori depinde de noi dacă alegem să avem o stare de bine

Sunt recunoscătoare pentru ... toate gândurile bune ce mi le-au transmis ieri cei dragi sufletului meu

Din bucătărie ... răzbat liniștea și pacea! După mesele copioase de ieri, azi avem doar salate și fructe în meniu!

Cu ce sunt îmbrăcată - maieu alb, șort înflorat, papuci roșii :D

Citesc - tot ”Ultima comandă”, dar nu am deloc spor... mai mult de câteva pagini nu parcurg pe zi...

Ceea ce aștept (sper) - să mai țină vremea cu noi, astfel încât să re/descoperim minunile din Dobrogea

Ce mai meșteresc - ieri și azi, nimic. 

Ascult - acum, ascult Celine Dion - ”I'm alive!”

În casă - este liniște.  Și afară este liniște. Și e plăcut! 

Unul dintre lucrurile mele preferate - bagajul pentru ieșit la iarbă verde! Ador aceste ieșiri, îmi încarcă bateriile! 

Melodia preferată momentan - Tina Turner - ”The best”

Ultimul film văzut - la cinema - ”Now you see me - Jaful perfect”, acasă - câte un episod sau două din White Collar

Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:


Poza este de ieri, de la Cheile Dobrogei



4 comentarii:

  1. Mai pune poze:), am senzatia ca multe vom descoperi o zona la care nu ne-am gandit niciodata:*. Imi atrasese atentia ultima comanda, dar...daca poti s-o lasi din mana inseamna ca o voi amana, cel putin momentan. Un week-end binecuvantat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos! Și apropo de ziua de alaltăieri: la mulți ani! Scuze că nu ți-am mai scris, dar nu am văzut articolul.... Un weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc pentru gândurile bune!
    Sper să am timp să scriu o postare despre locul re/văzut alaltăieri, pentru că e un loc minunat! Week-end plăcut vă doresc și eu!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos cantec ascultai, o ador pe Celine Dion. Iar fotografia e superba.
    Duminica placuta !

    RăspundețiȘtergere