duminică, 28 iulie 2013

Gânduri de duminică

Plecând de la ideea Ildei, pe care o apreciez și ale cărei rânduri le citesc mereu cu drag, voi scrie aici despre întâmplările care mi-au făcut săptămâna (și) mai frumoasă.
Săptămâna asta a adus cu ea clipe grozave! LUNI mi-am revenit dupa drumul de întoarcere spre casă. MARȚI mi-am revăzut colegele și am stat cu ele ca fetele, la o cafea. MIERCURI m-am bucurat de soare și de o carte bună. JOI ne-au făcut ziua mai frumoasă verișoara mea și prietenul ei, care au venit la mare, de la Craiova și ne-au bucurat cu o vizită frumoasă și cu o noapte petrecută în curte, la povești. VINEREA a fost pentru prieteni - ne-am adunat într-un loc frumos, pe plajă, am dansat, am cântat, ne-am simțit toți minunat și singurul regret a fost că nu am mai așteptat puțin pentru a vedea soarele răsărind din mare. SÂMBĂTĂ am avut parte de o surpriză - vizita unor buni prieteni de familie de-ai părinților mei. Nu i-am mai văzut de când eram mică, mică. M-au făcut să realizez că prieteniile rezistă în timp și că prietenii chiar sunt precum stelele, mereu prezenți, chiar dacă nu îi vezi tot timpul!  Azi, DUMINICĂ, urmează o plimbare și relaxare, pentru ca mâine să zâmbim și să începem cu drag o nouă săptămână!

Un comentariu:

  1. Draga mea Maria, daca ai sti cat ma bucur ca ti-a placut atat de mult ideea incat sa o si aplici!

    Ai avut o saptamana vesela, activa, antrenanta! Mi-am cam dat eu seama din fotografiile de pe FB!:)) Cat de frumos gandul referitor la prieteni si prietenie!

    Te imbratisez cu mult-mult drag!
    Iti doresc ca saptamana viitoare sa fie la fel de vesela!:)

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere