duminică, 15 ianuarie 2012

Ce filme am mai văzut în ultima vreme

Dacă tot am fost în concediu, am avut mai mult timp pentru mine, aşa că mi-am permis să vizionez câteva filme.
Awake (2007) - un film parcă prea serios pentru a fi văzut în vacanţă. Dur, dar care te pune pe gânduri şi te face să apreciezi ceea ce ai! Cam în aceeaşi tonalitate a fost şi Retreat
The ugly truth- revăzut - bun de văzut atunci când vrei o comedie care să te deconecteze după o zi plină. Sau atunci când te macină diferenţele de idei dintre femei şi bărbaţi.
My Sassy Girl - mi-a plăcut să văd îmbinarea elementelor de comedie cu momente dramatice. Un film sensibil.
Shutter Island - îmi rămăsese în minte ideea că Leonardo di Caprio=Titanic. Ei bine, filmul acesta îl prezintă într-o postură matură. Un film serios, profund, pe care îl recomand!
Warrior - deşi nu agreez violenţa de niciun fel, filmul acesta mi-a plăcut. Ideea de bază - "Sângele apă nu se face!"
50/50 şi A little bit of Heaven - deşi abordează amândouă aceeaşi idee - a bolii ce loveşte oameni tineri - se deosebesc prin final - fericit pentru primul titlu.... mai puţin fericit pentru cel de al doilea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu